Excursie Manavgat

Maandag 1 mei zat ik wat vroeger dan normaal buiten op het terras want deze ochtend zouden wij rond 8 uur allemaal ontbijten, omdat we een excursie gepland hadden en we om half 9 klaar moesten staan. Ik wilde wel even in mijn eentje de dag beginnen en wat schrijven dus dan maar wat eerder opstaan πŸ™‚
Na het ontbijt stonden we allemaal klaar in de lobby toen Thomas en Maaike ineens afhaakten.
Dan maar met z’n achten op pad!
We zijn vertrokken en na wachten, nog meer wachten en nog even wachten, vertrok dan eindelijk om 10 uur de boot (dat wachten elke keer was echt bloed irritant!).

Het was een boottocht van ongeveer een uur en het was echt perfect weer.
Niet te warm, een lekker windje, dus volop genieten.

En we moesten natuurlijk toch even doen alsof het de Titanic was πŸ˜›

Nadat we aangemeerd waren hadden we een pauze en konden we even het strand op. IMG_1526.JPGKyra zag de jetski’s staan en wilde dit dolgraag eens proberen.
Dus Tim, Daan, Dominique en Kyra zijn even los gegaan op die monsters πŸ™‚

Kyra had nog nooit op een jet ski gezeten, maar ze scheurde over het water alsof ze het elke dag deed. Gas vol open (90 km p.u) en over de golven beuken!
Hahaha, zag er best cool uit!

Na deze leuke break kregen we op de boot lunch en zijn we weer terug gevaren. Toen we weer aan land waren zijn we met een bus naar de watervallen van Manavgat gegaan. Hier had ik mij wel op verheugd want de foto’s zagen er prachtig uit, maar realiteit was toch iets minder mooi..
Een toeristische attractie, waar je van een flinke afstand naar een watervalletje mag kijken.
Zware tegenvaller. Één voordeel had het wel: het ijs smaakte daar bijzonder goed πŸ˜‰

Na een half uurtje zijn we weer in de bus gestapt en richting de markt gegaan (Yes!! alweer naar de markt πŸ˜€ Hoogtepunt van deze dame!). Daar mochten we dik 2 uur rondlopen en wederom was dit geen straf met dit zachte weer.

En ik heb alweer teveel gekocht πŸ˜›
Maar dat vond ik helemaal niet erg πŸ˜‰

Om 5 uur moesten we weer verzamelen en werden we naar het hotel gebracht. Het was nog een heel gedoe met het busje die ons naar het hotel moest brengen want die was voor 8 personen..
Alleen waren we met 11 personen en hun wilden ons wel even boven op elkaar proppen. Ik ging er keihard tegenin en die gasten stonden buiten eerst een kwartier te ouwehoeren, totdat ik er helemaal klaar mee was en mijn edele achterwerk tussen Jeske en Erwin heb geschoven, Mike bij Dominique op schoot heb laten zitten en toen konden de 2 volwassen erbij, met hun kindje op schoot.
De man bedankt mij maar ik zei alleen dat hij moest opschieten en ons naar het hotel moest brengen, want dit duurde echt veel te lang! Slecht geregeld!

We waren blij weer in het hotel te zijn, want de dag was best lang!
Maar we hebben een onwijs leuke dag samen gehad πŸ˜€ ❀Excursie

En bedankt voor de mooie foto’s Erwin πŸ˜‰

XmelX

7 thoughts on “Excursie Manavgat

1. Leuk Girlll! Ik wil ook op een jetski rijden lijkt mij keivet!😎 😎
    Die papegaai doet me denken op de wakamaya’s van CuraΓ§ao mooi groot en fel gekleurd. Ik durft ze alleen niet vast te houden πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    Wederom Nice picz!πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―
    Superleuk on mee te kijken! ThnQ so much for sharing!

Hugz and Kisses,
    Miss B.πŸ’‹

Liked by 1 persoon

2. Pingback: Week #18 – nog een week Vakantie! | My journey..