Week #18 – nog een week Vakantie!

Zoals je in Excursie Manavgat hebt gelezen, was onze maandag behoorlijk gezellig ๐Ÿ™‚
Na het avondeten zijn we in de bar gaan zitten en hebben nog een leuke avond gehad, helaas weer zonder Thomas en Maaike want die waren al heel vroeg op de kamer. We zijn voor de afwisseling eens naar een show gaan kijken en rond kwart over 10 vond Mike het wel mooi geweest en wilde hij gaan slapen.
Heerlijke dag was dit!

Dinsdagochtend zat ik weer stipt half 8 buiten op het terras, te genieten van de stille ochtend, kijkend naar de zon die langzaam over het zwembad trok en nog mijn dagelijkse stukje geschreven.
De rest van de dag hebben we heerlijk aan het water gelegen, rustig aan gedaan na een vermoeiende dag van gisteren, maar helaas begon het al vroeg te betrekken. Nadat we wel nog allemaal in het water hadden gezeten zijn we toch vroeg naar de kamer gegaan want die bewolking bleef hangen. Rond half 6 zaten we alweer aan de bar, met de meeste van ons en hebben we spelletjes gedaan. Jeske en Dominique hadden spontaan 2 bowlingbanen gereserveerd wat we na het eten gingen doen en dat was echt heelย  gezellig!!

Na dit spannende potje bowlen (Erwin mag de volgende keer niet meer meedoen) hebben we in de rustige lobby wat gedronken. In de bar speelde een bandje maar die waren echt behoorlijk beroerd en dat hoorden we liever niet de hele avond ๐Ÿ˜›

Woensdag werd het dan eindelijk tijd voor wat watersport-actie!
Mike wilde graag op de sofa en aangezien hij normaal nooit ergens aan meedoet, hebben we dat gelijk geregeld. Kyra, Dominique, Tim en Jeske zijn met hem meegegaan en toen dat ding eenmaal vertrok bedacht ik mij op het strand dat Mike dit echt niet zo leuk ging vinden ๐Ÿ˜›

Ze vlogen toch best wel hard over het water, bonkten flink op en neer en Mike kennende.. kon hij dat niet waarderen!
En dat kun je ook wel zien op de foto’s ! whahahahahaha, geweldig!sofa
Achteraf zei hij dat hij het toch wel een beetje leuk vond, maar het ging ook echt een beetje te hard voor hem. Ongelooflijk hoe verschillend mijn kinderen zijn ๐Ÿ˜›
De rest van de dag nog gezellig doorgebracht, kletsen, ice coffee drinken, van de glijbanen gegaan en ’s avonds weer samen gegeten.
Na wat spelletjes en een biertje met mijn biermaatje ben ik rond tienen weer met Mike naar boven gegaan.

Donderdag waren we weer redelijk vroeg op, want we gingen met z’n allen nog maar eens naar de markt.
Om 9 uur zaten we al in de taxi richting markt en daar hebben we weer genoeg geld achtergelaten (ik leer het echt niet).
Rond 12 uur waren we weer in het hotel en ik ben met Mike even gaan zwemmen. Na de lunch (die ik echt maar 2x in de vakantie gegeten heb) zijn we naar het strand gegaan met een klein groepje en de zee was lekker wild. We hebben tot aan de rand van waar je mocht zwemmen gezwommen en daarna rustig terug gezwommen. De stroming was behoorlijk sterk en ertegenin zwemmen was best pittig. Na een flinke golf die Erwin over zich heen kreeg, waardoor hij ook water binnen kreeg, was hij al snel door zijn energie heen en hebben Thomas en ik hem naar de kant geholpen. Het was wel even een hectisch momentje en doodvermoeiend ook! Thomas is gelukkig een sterke, fitte kerel en die had Erwin ook best alleen naar de kant gekregen, maar meer handen maken licht werk dacht ik. Dus ik heb mijn schouder onder Erwin’s oksel gezet en heb hem zo ondersteund. Voor een kleine dame als ik was dat best uitputtend en dat had ik toch wel onderschat.
Toen Erwin eenmaal veilig aan de kant was, zag Thomas heel snel dat ik er ook doorheen zat en heeft hij even bij me gestaan (nog in de zee) zodat ik even op adem kon komen. Daarna zijn we ook het strand op gegaan.
Eenmaal bekomen van alles, zijn we na 10 minuten gewoon weer de zee in gegaan ๐Ÿ™‚
Zonder Erwin, want die had het wel gezien hahahahaha!
In de avond weer samen gegeten en daarna spelletjes gedaan.. ik hou ervan! ๐Ÿ˜€

Vrijdag kwam Tim al heel vroeg bij mij zitten op het terras. Normaal is hij nooit zo vroeg beneden, maar hij kon niet meer slapen en wist dat ik ook al vroeg buiten zat, gezellig!
Na het ontbijt ben ik met mijn boek en handdoek alleen naar het strand gelopen. Ik had even behoefte aan niemand om mij heen en vind het ook heerlijk op het strand dus wilde daar nog even van genieten voordat het voorbij was.
Na een uurtje kwam Maaike even langs en hebben we nog wat gepraat.. een half uur later kwam Mike nog langs en toen ben ik maar mee terug gelopen naar het zwembad.
Na de lunch zijn we weer naar zee gegaan want er waren een aantal die op de banaan wilden.
Maaike, Thomas, Kyra, Daan, Tim en Dominique gingen op de banaan en ze zijn 2 x te water gegaan hahahaha! Vanaf het strand was dat best grappig om te zien.

Eenmaal weer aan het land zag ik dat Kyra zich gelijk afzonderde en nadat ik bij haar ben gaan zitten zag ik waarom. Tijdens 1 val was Maaike over haar heen gevallen en was haar duim naar achteren geslagen. Dat deed nu behoorlijk veel pijn en toen ik ernaar keek zag ik dat hij ook gelijk aan het opzwellen was. Na een half uurtje bleef de pijn, werd de zwelling erger en ben ik toch maar even naar de arts in het hotel gegaan.
Deze probeerde wat te voelen, maar elke aanraking deed Kyra pijn en tranen stroomden gelijk in haar ogen.
Resultaat: naar het ziekenhuis voor foto’s!
Het zal ook eens niet zo zijn! Altijd wat met die griet ๐Ÿ˜›
Een auto zou ons naar het ziekenhuis brengen en in de ambulance, met het zwaailicht aan vertrokken we richting ziekenhuis. IMG-20170506-WA0006
Weer een dokter laten voelen, foto’s gemaakt, bleek dat ze duim uit de kom was gegaan en weer terug was geschoten dus de banden en spieren wat opgerekt waren. Ze kreeg een zalf tegen de zwelling, een brace om haar hand en ik mocht โ‚ฌ 520,- afrekenen LoL.
Het ging gelukkig allemaal vrij snel en na anderhalf uur waren we weer in het hotel.
Wat een dag!
We zijn voor de laatste keer na het eten nog buiten het hotel langs de winkels gelopen (en ik heb mijn beurs aan Erwin gegeven, want ik wilde niet nog meer uitgeven) en dat was werkelijk een hilarische avond!

We hebben ook nog geprobeerd een groepsfoto te maken, maar op elke foto is er wel iemand die beweegt of die er dom op staat whahahaahaha, dat lukt ons toch echt niet!

..en dan is de vakantie bijna voorbij..

XmelX

3 thoughts on “Week #18 – nog een week Vakantie!