Week(end) #18

De allerlaatste dag op vakantie (6 mei) was nog best gezellig.
Het was niet het beste weer (dat was ook voorspeld dus we waren voorbereid) maar we zijn wel nog gezellig met z’n allen het water in gegaan (toen was het koud.. nu zou ik willen dat het gewoon nog even kon, koud of niet!) en hebben ook nog gezamenlijk ons laatste avondmaal genuttigd πŸ˜›
Uiteraard hebben we het die avond niet al te laat gemaakt, aangezien we weer om 02:55 uur opgehaald zouden worden.

Om 2 uur die nacht ging de wekker en ik lag echt nog diep te slapen. Ik hoorde Kyra ineens samen met de wekker, blijkbaar liep hij al een tijdje en begon het haar te irriteren LoL.
Het was nog wel een heel dingetje om de kinderen echt wakker te krijgen, snap ik ook wel want je zit echt in je diepe slaap op zo’n tijdstip.
Maar eenmaal uit bed, waren ze ook wakker…. een beetje chagrijnig, dat wel maar daar had ik deze vakantie toch al genoeg van gehad, dus daar kon ik inmiddels wel tegen 😐
Nadat we om half 3 onze koffers bij de receptie hadden gezet en uitgecheckt waren, ben ik nog in de bar koffie gaan halen.
Daar knap je van op op zo’n tijdstip, dat zeg ik je!
Een paar minuten later druppelde de rest ook de lobby in en om kwart voor 3 was de bus er al.
We waren mooi op tijd op het vliegveld en nadat we 24 keer door de scanners zijn gegaan of controles hadden, konden we eindelijk even zitten en een kopje koffie drinken.
De tijd leek te vliegen want ineens moesten we al boarden.. ideaal als de tijd op zo’n momenten voorbij vliegt.
Thomas en Maaike hadden ons al online ingecheckt en we zaten allemaal helemaal achterin het vliegtuig bij elkaar, niet dat er nou zoveel gezelligheid was want meer dan de helft heeft de hele vlucht geslapen πŸ˜›
Alleen Mike en Thomas waren de hele vlucht wakker en misschien Erwin ook, maar dat kon ik niet zien.
Jeske in ieder geval niet.. de mensen vΓ³Γ³r in het vliegtuig konden nog horen dat zij sliep whoehahahahahaha !! πŸ˜›

Om 09:30 uur stonden we weer op Duitse bodem en terwijl iedereen na de vlucht op het toilet zat, ben ik met Mike al naar de bagageband gelopen. We zagen zo de koffers van ons en Maaike en Thomas voorbij komen, dus die hadden we al bij ons staan voordat de anderen bij ons waren. Dat ging echt lekker snel.
Eenmaal alle koffers bij elkaar zijn we naar buiten gelopen daar hebben we afscheid moeten nemen van de Hengelo groep.
Ik zie mijzelf zeker nog wel eens met hun op vakantie gaan en ik ga ze absoluut missen 😦

Na een paar dikke knuffels zijn we richting onze taxi gegaan en rond 11:15 uur waren we thuis. Een half uurtje later had ik Thomas en Maaike al naar het station gebracht en stonden er thuis 3 koffers op mij te wachten die gewassen moesten worden.
Tijdens het uitpakken zat Gertie bij mij, die ik ook echt wel gemist had en zij is altijd zo lief om voor mijn katten te zorgen als ik er niet ben. We hebben even bij gepraat en het voelde goed weer thuis te zijn.
Na ongeveer anderhalf uur kwamen mijn ouders nog langs en zij wilden alles weten van de vakantie. Met koffie en gebak hebben we toch een paar uurtjes zitten kletsen en tussendoor is Mike opgehaald door zijn vader omdat hij de kinderen ook weer even wilde zien. Kyra had geen zin en was moe (lees: had al andere plannen) en is bij mij gebleven.
Op het moment dat mijn ouders vertrokken, begonnen Kyra’s vrienden binnen te stromen. Zij hebben het zich gemakkelijk gemaakt op de zolder terwijl ik de tering zooi van de vakantie op mijn gemak kon opruimen.

Rond half 7 was de toko weer leeg, 7 uur werd Mike thuis gebracht en daarna kwam Gertie nog even langs.
Tegen 10 uur ben ik naar bed gegaan, ik was helemaal kapot en naar de klote maar wilde niet te vroeg naar bed gaan want ik heb nu eenmaal dat ritme van slapen.
Maar geloof mij: een paar minuten nadat mijn hoofd het kussen raakte, was ik in dromenland πŸ™‚

Ik ben blij weer thuis te zijn, blij weer aan het werk te kunnen en ik heb echt mijn best gedaan zoveel mogelijk te genieten van mijn vakantie maar soms gaan dingen niet altijd zoals je zou willen.
Maar heej.. mij hoor je niet klagen: ik heb 4 boeken gelezen en heb een heerlijk kleurtje gekregen.
Als ik in het donker bloot rond loop dan heb ik ineens koplampen die de weg wijzen πŸ˜›