Week #18 – en dit was de vakantie..

Maandag 30 april
Het was een ontzettende warme dag vandaag, hij tikte met gemak 33º aan en dat maakte een dagje aan het zwembad dan ook wel heel erg fijn! Mike en Semm hebben weer veel gezwommen, terwijl Kyra en ik meer op ons bedje zijn gebleven.

Wij houden nu eenmaal van de warmte en hebben die afkoeling niet vaak nodig (en we houden ook niet zo van zwemmen 😛 ).

Tijdens de lunch zijn we naar de poolbar gegaan en daar hebben we een tijdje gezeten. Lekker gegeten, een paar spelletjes gedaan en ook wat drankjes gedronken. Genieten dus 🙂
Zo kom je een dag wel door hoor, makkelijk!
Na deze heerlijke dag, hebben we een hapje gegeten en zijn we weer naar de shisha bar gegaan. Daar hebben we ook een hele gezellige avond gehad en hebben we ook nog een ritje op de quad, scooter en scootmobiel gemaakt 😛

Dinsdag 1 mei
De laatste dag van onze vakantie waarop we nog volop kunnen genieten. Ondanks dat ik vroeg wakker was en ik dus eigenlijk makkelijk even kon wegglippen, ben ik toch blijven liggen. Ik heb mijn e-reader gepakt en ben gaan lezen tot Mike wakker was en toen zijn we met z’n tweetjes gaan ontbijten. Terwijl wij naar het zwembad gingen, waren Semm en Kyra inmiddels zover om te gaan ontbijten en hebben zich daarna bij ons gevoegd. Ik had ondertussen baantjes getrokken (20 minuten) en Mike vloog alweer van de glijbanen af. imm015_15 (Klein)Rond de middag ben ik even de kamer op gegaan zodat ik ons al online kon inchecken en daarna ben ik gewoon weer terug naar het zwembad gegaan. Wederom hebben we bij de poolbar gezeten, gedronken en gegeten en tegen 4 uur zijn we afscheid gaan nemen van Musti. We hebben ook nog de game room onveilig gemaakt en daarna was het tijd om de koffers in te gaan pakken. Terwijl we dat deden, ging het ineens niet goed met Kyra. Ze klaagde al een aantal dagen over buikpijn, wat misselijk soms, licht in het hoofd en ze is héél moe! Nu moest ze gewoon gaan liggen, omdat ze amper op haar benen kon staan, echt zo raar. We hebben de koffers zover gepakt en hebben daarna Kyra bij elkaar geraapt en meegenomen naar de eetzaal zodat ze wel nog iets kon eten. Het was helaas niet de uitbundige laatste avond die we verwacht hadden, want Kyra was echt niet lekker. De laatste avond in de lobby zitten, met een drankje erbij zat er dus helaas ook niet in, want ik wilde dat ze gewoon op bed ging liggen. En terwijl zij op bed lag, hebben Mike, Semm en ik nog wat spelletjes gedaan. Binnen no time sliep Kyra en rond de klok van half 10 zijn we allemaal in bed gaan liggen. Morgen moeten we vroeg op en wordt het een lange dag!

Woensdag 2 mei
Om 8 uur werden we met de bus opgehaald en voor die tijd hadden we de koffers netjes klaar staan en ook al een ontbijt gehad.

IMG-20180502-WA0013 (Klein)

laatste foto 😦

Kyra voelde zich al iets beter, maar omdat we weer gingen reizen heb ik haar weer vol gestopt met pillen tegen reisziekte. Hopelijk trekt ze het een beetje. Het inchecken op het vliegveld duurde wel lang, maar dat eenmaal gedaan zij we verder gelopen en hebben we nog wat gegeten. Ik was blij toen we eindelijk in het vliegtuig zaten, want was wel klaar met al het wachten. Helaas had ik de pech naast een moeder en dochter te zitten die ook hun kleine meid van 1 jaar bij zich hadden en die heeft de halve vlucht bij elkaar geschreeuwd. Ik had er zelf niet zo heel veel last van (verrassend genoeg), maar de kinderen naast mij keken mij soms frustrerend en zwaar geïrriteerd aan. Vooral Semm en Kyra waren moe en konden door dat geschreeuw natuurlijk niet slapen. Dan duren vier uur wel lang hoor. Voor mijn gevoel ging het allemaal wel snel en eenmaal op Düsseldorf stond mijn vader ons al op te wachten. De rit naar huis duurde nog anderhalf uur, doordat mijn vader een bijzonder aparte weg terug nam. Maar om vijf uur waren we dan eindelijk thuis en werden opgevangen door Debby. Dat is nog eens lekker thuiskomen zeg ik je.. mijn huisje gepoetst en er was ook nog eens voor het eten gezorgd! Heerlijk !!
De kinderen waren doodmoe en zijn dan ook vrij vroeg gaan slapen. Zelf heb ik het tot half 11 vol gehouden, ik wilde in mijn normale ritme blijven en het was zo intens lekker om mijn eigen bed weer te voelen 😀 *geluksmomentje*
We hebben echt genoten van een onwijs leuke vakantie. We hebben samen gelachen, veel gedeeld, heel veel plezier gehad en alleen maar mooie herinneringen gemaakt ❤

IMG-20180502-WA0048 (Klein)

Deze 3.. alleen maar liefde voor! ❤

XmelX

14 thoughts on “Week #18 – en dit was de vakantie..