Summer break (week 32+33)

6 augustus was mijn laatste blog die online kwam.
Dat was tevens de dag dat mijn vakantie begon. En dat betekende twee weken genieten met mijn kindjes, heerlijk!

En heerlijk was het hoor, zonder meer!
De eerste paar dagen hebben we ons verstopt in een hotel in Boschenhoofd. Dat is een plaatsje tussen Breda en Roosendaal. Een enorm grote kamer hadden we daar, met een super chille badkamer. En wat ik zelf te gek vond, was het koffie apparaat waar je met een capsule de lekkerste koffie voorgezet kreeg ๐Ÿ™‚ Gewoon op onze kamer, hoe gaaf is dat!

Het waren warme dagen dus we waren ook wel blij met de ijskast die ook aanwezig was (gevuld met flesjes water die we mochten nuttigen zonder extra kosten!).
De eerste dag dat we daar waren zijn we doorgereden naar het outlet center in Roosendaal.

Daar hebben we heerlijk geshopt, lekker een hapje gegeten en hartstikke idioot gedaan ๐Ÿ™‚ Later had dochterlief een restaurant gevonden waar we de hele avond tapas hebben gegeten en we enorm melig waren ๐Ÿ˜€

Dag twee was het tegen de 38ยบ en hebben we ons heil gezocht bij een dagstrand in de buurt van de Biesbosch. Dat was echt goed uit te houden daar ๐Ÿ™‚ We konden lekker afkoelen in het water en hebben voor de rest lol gehad op de deken met spelletjes en dom gelul ๐Ÿ˜›

Nadat we ons weer hadden opgefrist op de hotelkamer zijn we naar een restaurant gelopen, een paar honderd meter van het hotel en daar hebben we een heerlijke maaltijd gegeten. We zijn extra vroeg gaan eten, omdat we lekker lang wilden genieten van onze hotelkamer en dat hebben we de rest van de avond dan ook gedaan. Genieten!

Dag drie zijn we na het ontbijt weer richting huis gegaan en tegen รฉรฉn uur kwamen we daar aan. De boel opgeruimd en nog een rustige middag en avond gehad.

Vrijdag zou Kyra’s vriend thuis komen van vakantie, maar wat ze niet wist is dat hij donderdag al heel vroeg zou aankomen. Ik wist dat hij kwam en hoorde hem rond half 6 in de ochtend naar boven sluipen. Met een glimlach op mijn gezicht ben ik weer in slaap gevallen, wetende dat er naast mij iemand heel erg gelukkig zou zijn ๐Ÿ˜€
Toen ze beiden wakker waren, hebben we bij gepraat en rond รฉรฉn uur zijn Mike en ik weer vertrokken naar onze tweede stop van de vakantie: een vriendinnetje in het midden van het land. Daar kwamen we tegen 3 uur aan. fbtmdnHet was heerlijk daar weer even te zijn en na twee dagen plezier zijn we zaterdag rond de middag door gereden naar onze lieve vrienden in Purmerend.

Gek genoeg voelde dat bijna als thuiskomen en toen ik daar eenmaal op de bank en heerlijk ontspannen aan mijn glaasje water zat, voelde ik pas hoe moe ik was. Mijn lijf was moe, mijn hoofd was moe.. ik had duidelijk een grens bereikt en dat realiseerde ik mij daar. We zijn tot dinsdag gebleven en hebben het echt te gek gehad. We hebben wat rondgereden, gewinkeld in Zaanstad, we hebben lekker gekookt en gegeten samen, spelletjes gedaan, verstoppertje gedaan en vooral ook ontspannen.

Ik vond het heerlijk! Had gerust nog tot vrijdag kunnen blijven bij wijze van spreken, maar ik wilde ook wel graag naar huis zodat ik nog een paar dagen samen met alle kinderen had. Dinsdagavond kwamen we thuis en rond half tien kwamen Kyra en Semm thuis van hun werk . Nu had ik ze weer compleet, my crazy kids.

Er was al anderhalve week van de vakantie voorbij maar voor mijn gevoel ging het gelukkig niet zo heel snel. Woensdagmiddag zijn we nog de stad in gegaan voor een wandeling door het centrum. Mike en ik op de fiets en Semm en Kyra op de scooter. Wat winkeltjes gedaan, een ijsje gegeten en daarna nog op het terras gezeten. Toen we honger begonnen te krijgen zijn we naar huis gegaan en hebben we nog Knowledge is Power gedaan op de Playstation. Leuk spel voor de familie is dat ๐Ÿ™‚ ’s Avonds hadden we nog een barbecue met mijn ouders erbij en dat werd ook een hele gezellige avond.
De rest van de dagen zijn we zonder al te veel gedoe doorgekomen. We hebben lekker rustig aan gedaan, vooral genoten van onze quality time samen, genoten van lekker eten en drinken en ons weer volledig opgeladen voor school en werk.

dig

Intens gelukkig dat ze weer bij elkaar zijn โค

Dit was mijn zomervakantie, intens genoten van mijn kinderen, zoveel mogelijk tijd met hun doorgebracht en geprobeerd de rest even te laten voor wat het is.

There is nog place like home.. right there where my kids are โค

XmelX

8 thoughts on “Summer break (week 32+33)